8

Också sket sig planen om att vara på Pascha, priset var inte orimligt men lite mer än vi räknat med. Så som det ser ut nu står vi utan lokal, alltså dags att jaga lokal nu! Louise har letat runder idag eftersom hon har lyxen att kunna sitta vid en dator när hon jobbar, det har ju inte andra. Men hon har tyvärr inte hittat något lockande..

Ännu en jobbedag är nu gjord och helgen börjar närma sig med stormsteg och det känns för jädra bra. Jag har nu kommit på att lagerjobb inte är något för mig, dessa fyra månader får det ju vara något för mig men inte i fortsättningen. Har även kommit på att jag inte vill leva svensson liv med dagtidsjobb och massa rutiner, det skrämmer mig att man ska göra samma sak varje dag år ut och år in vad är det för liv egentligen?

Det finns så otroligt många konstiga och speciella människor, har stött på det idag och det är ganska sjukt hur mycket man kan störa sig på andra människor. 2 dagar Emilia 2 dagar stå ut.

Snart är det val den 19 september och det tåls att tänka på vad man ska rösta på, tror jag har bestämt mig men är fortfarande osäker. Tur man har några dagar till på att bestämma sig.



Skulle publicerat detta igår men minnet svek mig, kommer ett nytt lite senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0