Söndag veckans tråkigaste dag

Sen kommer måndag och den är inte så rolig den heller. Men innan en ny jobbevecka ska påbörjas och det är måndag igen, tänkte jag berätta om den allt annat än lugna lördagen vi nyss lämnat bakom oss.

Kräftkalas stod på schemat hemma hos Mallan brallan som hon så fint kallade sig själv. Det åts orangea kräftor som inte var friska, åt några röda också som var friska, bröd, sallad, paj som inte var hemmalagad, ost, kex och massvis med räkor. Snapsen kom fram ganska tidigt och det var en hemmalagad snaps by Malin och det var inte den godaste jag smakat men det kickade till iallafall. Andra alkoholhaltiga drycker intogs också och det sjöngs snapsvisor, spelades circle of death? om det ens heter så och vi hade det så jävla roligt.

Började utgången med PL, efter det allas vårt älskade Zoo bar där det var sjukt bra stämning. När vi kommit i riktig stämning gick vi neråt mot Tempel, Cantina och Cardinal sen roterades det flitigt runt där tills fyra snåret. Efter fyra snåret var det inte många av oss som var kvar förutom Louise Möller som tvunget skulle hämta sina drinkar på le Cardinal, jag skulle också hämtat drinkar men planerna ändrades. Förlåt Louise för du fick vara ensam på Cardinal, men Jönneman är väl alltid trevlig att hänga med. Är väldigt ledsen för att inte jag också fick vara med och hänga med honom.

Tack girls för en underbar afton, detta får göras om inom det närmaste!









Kärlek vid första ögonkastet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0