Skärpning

Nu får jag skärpa mig och ta tag i detta var ju inte igår jag bloggade.. Men just nu lever jag livet som en hårt arbetande kvinna, okej nu tog jag i lite. Jag jobbar i allafall halv sju till halv fyra på eftermiddagen måndag till fredag. Har ännu inte jobbat en hel vecka så ska bli intressant och se hur trött jag är efter en hel vecka, i fredags var jag mer dö än levande och då hade jag bara jobbat tre dagar. Blev ju inte bättre av att jag jobba natt i fredags med, men sånt är livet. Ska sluta gnälla nu, jag har ett jobb och ska vara glad för det!

Det skulle bli en lugn helg men så blev det icke, Louise tyckte vi skulle gå ut i lördags och man är ju inte svår övertalad direkt så utgång blev det. Men först förfest hemma hos Metsi med hon, Angelina, Frida och Louise. Staden entrade vi ganska så sent vid halv ett och då blev det lila helvetet. Har inte riktigt skaffat mig en uppfattning om stället än så länge är det inte favvo stället iaf. Cantina blev det självklart också vad är en utgång utan Cantina? På PL och Tempel var vi också denna fantastiska afton!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0