Lördag veckans bästa dag

Det är den utan tvekan speciellet för oss som jobbar dagtid. Nu är en hel jobbe vecka avklarad och det känns fantastiskt bra, fick mitt anställningsbevis igår också innan jag gick hem och är helt klart nöjd med lönen men den kunde dock varit bättre. Men det kan den ju alltid, det är dock inga 16 kr i timmen som de lettiska byggarbetarna fick när de jobba på ett bygge i Vellinge. Lugnt att de egentligen skulle fått minst 158 kr i timmen..

I dag är det nästan exakt tre månader sen jag började äta antibiotika för mina finnar i ansiktet, efter tre månader skulle dem dessutom ha försvunnit. Har dem försvunnit? Nej det har dem tyvärr inte. Skulle gått tillbaka till samma hudläkare i dag men jag bojkottar honom nu. Ska ta saken i egna händer och få en tid på hudmottagningen på Lassaretet istället. Fattar inte varför just jag skulle drabbas av en sånhär sak när jag snart är 20 år gammal.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan ska vi bege oss ut till världens nyaste Ikea, hoppas innerligt att det inte går några tomtar och sjunger och spelar omgjorda låtar som jag vill vara din Margareta.

Ikväll är det dags för kräftskiva på partyadressen nr ett hos Malin kan inte bli annat än bra, ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0