"Kungarna" av Tylösand

Jag är i chock, har nyss tittat på gårdagens avsnitt av detta ocensurerade program. Hur tusan kan man ställa upp i något sånt här? Har folk ingen skam i kroppen? Jag skäms på deras bekostnad. Jag gillar också att festa och ha kul men där går ändå gränsen. Att de ligger i tv är en sak (som jag dock inte förstår och aldrig hade gjort) men allt det säger, är de hjärdöda hela högen? De har ju verkligen inte hittat de vassaste knivarna i lådan.

Sen förstår jag inte vad programmet går ut på? De får inga pengar för att de är med och det är ingen tävling eller någonting, de ska bara vara i det huset och dricka en massa sprit. Ut kan de inte ens gå eftersom de blev portade första kvällen på en av Tylösands få nattklubbar. Fast jag sågar programmet till fotknölarna så kan jag inte säga att jag aldrig ska titta på det igen, för man vet ju faktiskt aldrig!



Programmet borde snarare heta Losers på Tylösand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0