Höst

Ja det är det fan i mig, regn och rusk och jag sitter här och fryser. Eller det gör jag ju inte längre eftersom jag precis duschade så varmt så det brände på kroppen. Ett badkar står högt upp på listan nu vill jag lova.

Denna vecka, vecka 37 för att vara exakt börjar ta slut eller ja jobbeveckan börjar ta slut och det känns ju för himla underbart. Körde igår igen med pappa till Gantofta och det gick bra, men känns dock inte helt hundra men det gör det väl inte i början.. Jag vill inte köra snabbt och vill helst ligga och fisa i 50, bromsa och svänga in till sidan så fort jag möter en annan bil men riktigt så fungerar det ju inte!

Träffade Louise igår efter jobb, åt lite och satt och pratade i timmar vi kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord, skulle planeras fest och det var lättare sagt än gjort. Med våran beslutsångest och velande är inte det de lättaste men en hel del kloka beslut fattades.

Just nu vill jag:
  • ha körkort
  • fylla 20 och ha en riktigt lyckad fest
  • gå ut - torsdagsutgång
  • ha sovmorgon till minst 8 i morgon
  • träffa Johanna
  • åka utomlands
  • va föralltid frisk & lycklig
  • vinna en massa pengar
Drömma går ju, vissa saker är mer realistiska än andra men drömma ska man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0