Erase me

Äntligen fredag och jag är på bra humör, hör inte direkt till vanligheterna när jag kommit hem från jobb. Men klart man blir glad när man har två dagars ledighet framför sig. Riktigt mycket på jobb just nu så blir förmodligen övertid mån - ons nästa vecka, och då kan man nästan sova över där för det är fan inte många timmar man ska vara ifrån då nej skämt och skidor. Extra pengar är aldrig fel.

Idag vet jag inte vad som händer snackades om mys men blev inte så, utgång är man ju inte jätte sugen på när det regnar. Visst man ska va inomhus men man måste ju gå mellan ställena och man är ju inte bara på ett eller några få ställen utan man ska ju helst va runt överallt. (Annars kan man ju missa något..)

Nej får nog bli en hemmakväll med idol, i morgon kväll hittar ni mig i éntren på Cantina även kallt di mexikanska.
Drog visst en lögn tidigare, inte riktigt två dagars ledighet framför mig jag jobbar ju natt i morgon, men nästan.

Just nu vill jag:

  • tro på det du säger
  • att det ska sluta regna och bli strålande sol
  • färga och klippa håret, för två färgit hår är inte jätte modernt längre?
  • äta tacos (sker om en timme)
  • få lön, snart så.

Inte helt omöjliga vill ha idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0