Ännu en helg

Har snart paserat och det gick fan i mig undan, alldeles för snabbt. En helg i lugnhetens tecken har passerat och det har varit skönt, alltså ingen alkohol.

I fredags blev det bara fredagsmys och det gjorde jag rätt i, igår ägnade jag dagen till att läsa en massa om de olika partierna och försökte bli klokare på vilket parti jag ska rösta på idag. Jag övningskörde även med pappa och öppnade för första gången körskoleböckerna, motivationen finns men tiden är en bristvara. För hur tusan ska jag kunna ha tid att köra på körskola när jag är hemma fyra varje dag och körskolerna stänger kl sex? Dessutom är de sista lektionerna på dagarna oftast fullbokade flera månader framöver. 

På kvällen blev det en snabb fika med Kajsa inte igår jag träffade henne, vi jobbar verkligen om varandra riktigt trist. Hon fyller även år idag så ett stort grattis till dig snäckan! Efter fikan var det dags för jobb på Cantina, ja jag säger då det folk slutar aldrig att förvåna en.. 

Val idag och jag har nu bestämt mig, vad jag röstar på håller jag för mig själv och mina närmsta. Men avgörandet föll idag när jag läste en hemsk historia och funderade tillbaka på hur pappa blev behandlad och hur mamma blir behandlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0