7

Snart är det exakt en månad till jag och min älskade vän Louise Möller fyller år och vi har självklart redan börjat spåna på vad som kommer ske denna födelsedag, vår tjugonde födelsedag. Lyckligt nog infaller denna dag en lördag så tanken är att det ska hållas fest samma dag som vi fyller å den 9 oktober. Förhoppningsvis får vi som vi vill och kan vara i Paschas vardagsrum till ett inte allt för orimligt pris. Så nu håller vi tummarna och hoppas på det bästa.

Körningen med pappa går framåt, har lämnat parkeringen och börjat så smått ute i trafiken. Snart är det jag som kör ner till Malmö varje jobbedag och inte pappa.

På lördag blir det ännu en kräftskiva denna gång i Gantofta med härliga brudar, massvis med kräftor & god mat, snaps och annan alkohol såklart.

Just nu tittar jag på idol, visas inte många tondöva ikäll vilket är synd det är ju det som är roligt nu när det är audition. Vill ha fredag idag och sedan lördag, allt för mig tack och haj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0