13

Idag hade man kunnat tro att det var fredag den 13 med tanke på hur dagen på jobb har varit. Dator sturl i sammanlagt tre timmar vilket innebar att datorerna inte fungerade överhuvudtaget, så vi kunde inte göra allt för mycket vilket ledde till att vi blev back en massa. Så i morgon blir det sjukt mycket att göra, wiho blir man inte sysslolös i alla fall.

Annars har det varit en vanlig tråkig måndag, nej gud vad negativ jag lät där.. Det har varit en bra dag efter jobb, har power walkat och ätit en super god middag tillsammans med hela familjen. Snart ska jag titta på mina favoriter Ola-Conny och Morgan och dess för innan är det dags för halv åtta hos mig som denna gång är i Malmö.

I morgon ska det köras igen efter jobb och på onsdag ska det planeras födelsedagsfest kommer bli mega!

Söta tjajor i taxi, jag vet att du älskar mig Louise,
fast jag lägger upp super sexiga bilder på dig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0