Onsdag

Måndag och tisdag har spenderats hos Johanna mys och mat i måndags. Och igår var vi halva dagen på väla där även Kajsa var med blev inte så mycket shopping för min del, det stod Johanna och speciellet Kajsa för. Och på kvällen blev det mat och mys igen.

Idag har jag varit hos optikern och där fick jag reda på att jag har sämre syn vilket var ganska så väntat. Så nu blir det till att hitta ett par nya brillor så jag kan se ordentligt igen. Har även ätit sushi idag och det var inte lika gott som vanligt haha, så nästa gång får vi prova på kyoto sushi och se om det är så gott som alla säger.

Har förtillfället inget mer intressant att dela med mig av så nu ska jag slänga mig i soffan och glo på missade serier!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0