Kör igen!

Kändes trist att inte få skriva någoting alls här så nu kör jag igen. Livet flyter på och idag fäller jag inga tårar till Linas kvällsbok fast att det är måndag, kan förvisso bero på att denna veckan har så mycket mer att ge än andra veckor..  Sen att lönen kommer in på kontot i morgon gör ju inte det hela sämre heller. Det är bara till att inse faktumet att pengar gör dig lycklig iallafall för studen.

I torsdags var det kanon väder och man hoppades innerligt att det skulle hålla i sig Docken invigdes iallafall för säsongen och sen blev det en torsdagsutgång tillsammans med Kajsa. Alla dess intriger säger jag bara.. hade varit så mycket skönare utan allt skit men icke.

Lördag jobb eller inte jobb de var frågan vädret var si sådär, varmt som satan men inte direkt soligt. Snackar om mitt kioska jobb på Beach club, nervös blir jag alltid när jag ska göra något själv för första gången och så öven denna dagen. Att de redan öppnat kiosken och gatuköket när jag kom gjorde mig inte lugnare och det jag fasade för inträffade lång kö och en person i ett gatukök och i en glasskiosk funkar inte, som tur var kom Emma in och jobba med mig så det blev en bra dag mycket glass och burgare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0