Bal 2010

Ett helt år sedan jag höll på att bryta ner min mamma totalt med mitt löshår som skulle lockas och fixas. Ett helt år sedan jag sprang runder här hemma och var sjukt nervös och glad samtidigt, jag snackar självklart om balen 2009 och vilken dag det var. När jag och mamma fixat mitt hår i 3 timmar var jag äntligen klar men inte nöjd, ni som känner mig vet att det är ganska svårt för mig att bli nöjd och så var det även denna dag. Att min klänning inte heller blev som jag ville var ju inte heller så kul.. Men ryggen var iallafall fin!

Om tre timmar tittar vi på alla fina studenter som ska på bal detta år, kommer förmodligen avundas deras klänningar och fråga mig om och om igen varför inte min klänning såg ut så? som sagt aldrig nöjd..

I kväll ska vi ut och äta på Beach club sedan till fritidsgården på drottninggatan och förfesta för att sedan bege oss ut på en djävulusisk bra utgång!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0