31

Ännu en helg är slut och den har bestått av lite allt möjligt jobb i fredags natt, jobb i lördags kväll och igår när det var alla mammors dag begav familjen Wahlberg sig till tivoli i köpenhamn. Hade inte vädret på vår sida men det blev en jätte trevlig dag med god mat, lite karuseller och sådant smått och gott. På kvällen var jag mer dö än levande efter en dag på tivoli, men jag tog mig i kragen och åkte hem till Johanna för lite förfest innan sjösjuka sköna söndag som denna gången infann sig på Swea. Ganska så folktomt till en början men sen blev det bra drag och det blev ännu en rolig kväll att lägga på minnet.

Denna dagen hade jag helst skippat, man har ju mått bättre om man säger så. Tänker inte berätta i detalj för de skulle göra er illamående, om vi säger så här idag har jag verkligen mått som jag förtjänar fast egentligen förtjäna jag inte det men man brukar ju säga så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0