Who wants to be alone

Har suttit i timmar känns det som och försökt ändra designen här på bloggen och ändå blev det knappt någon skillnad, tur man kan det här med design..

Idag var det fint väder, men nu börjar det bli molnigt bara så ni vet om ni inte märkt det själva haha. Var iallafall ute på en promenad innan skippade mössa för det var ju sol, men fy satan vad kallt det var. Bara för det är sol tror man helt plötsligt att det är 10 + men så är det ju tyvärr inte.

Snart ska jag bege mig hem till Lojs i Ödåkra har inte riktigt vant mig än vid att hon bor där. Kanske inte så konstigt eftersom innan hade vi 2 min till varann sen 10 min och nu tar det nästan en timme. Så ikväll ska vi ha en riktig hemma kväll med matlagning, sleepover och tv Dejtning in the dark, Desperete houswifes och Cougar town älska kanal 5!


Inte igår men gillar denna bilden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0