Vecka 12

Veckan som vi nyss har lämnat har varit kanon!

tisdag: jobb på Rögle

onsdag: simmning med kajjan, jobb på Cantina

torsdag: Malmö med Kajsa hela dagen, mys i solen med latte, massa shopping Zara ♥ och en mycket god lunch! Var död när jag kom hem men icke stoppade det mig för en go torsdagsutgång, först Cantina, sen pl & zoo och avslut alene på le Carindal.

fredag: pigg och gla kex choklad, mötte mamma i stan och det blev sushi som vanligt. Framåt kvällen när jag blivit människa igen var det dags att bege sig till stan fka med Lojs stod på schemat och därefter jobb på Cantina.

lördag: jobb på Rögle vinst, direkt efter jobb bar det av hem till Metsi avskedsmiddag för Angelina som än en gång lämnar oss för London. Mycket trevligt må jag säga alla tjajor samlade, ut på stan på galaj: Pascha, Zoo, Cantina och slutligen Cardinal kul kul kul.

söndag: mer dö än levande var det bara att ta sig i kragen och göra sig redo för ännu en fest. Tura klockan fyra, första shoten tog emot men sen flöt det bara på. Krogbowling halv sju, bowlandet gick inte jätte bra men vi slog både Pascha och Scandlines och det känndes för jädra bra! Ja vilken kväll det blev orkar inte gå in på detalj men ännu en rolig kväll som absolut ska läggas på minnet.








lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0