Torsdag

I går var en riktig bra dag men stressig, men inte till en början.. Åkte hem till Louise vid ett tiden lagade god lunch pasta med kyckling, bacon, pesto och diverse saker. När vi käkat klart och fixat klart oss var det dags att åka till Ängelholm och Lindab arena för att jobba. Inga nya skandaler där bland gästerna utan det blev en ganska så lugn och skön afton.

Efter jobb blev det inte lika lugnt hem och stressa in i duschen och göra vid sig på mindre än en timme är ingen hit. Hade hjärtat i halsgropen när jag kom fram till bussen men jag hann i alla fall. Blev zoo med mina damer Kajsa och Louise där det alltid är lika kul och efter ett tag trillade det in mer och mer folk. När klockan var två traskade vi goa och glada bort till le cardinöl där det dansades loss en liden sväng men mest östes det nog loss. Efter massa trad och klockan hade hunnit bli halv fem smet jag i väg och lämnade mina kompanjoner och tog en taxi hem ensam. Trodde jag var smart men nu i efterhand var det ganska osmart eftersom dem fick skjuts hem haha.

En lovely torsdagsutgång att lägga på minnet, tack brudar!


Min bror och jag igår för jädra bra kvalle på bilden måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0