The weekend

Torsdag helgen startar: jobbade på Cantina på kvällen, fick sällskap av Nille boy som nyss anlätt från Thailand så det var ett kärt återseende hihi. När vi stängt mystes det kvar på jobb med lite vin och trevligt sällskap, sen blev det självklart även Zoo en sväng, var inte sugen på utgång men in på Cardan skulle jag ändå hann dock bara in och ta ett ärovarv på dansgolvet sen ville jag him och så blev det med.

Fredag, trots det lilla alkoholtintaget dagen innan var jag grymt sleden och trött, väntade in kvällen och då blev det galaj. 20 års fest för Jeanette och Michelle riktigt bra och kul men ut skulle vi ändå fast det var fredag.. Så jag och Kajjan entrade Zoo där det var bra drag, vidare till Cantina där det inte var lika bra drag. Med facit hand skulle vi stannat på festen!

Lördag igår och jag gjorde inte allt för mycket sov, lagade mat och åt. Sen var det dags för jobb på Canne och ja det var som vanligt.

Idag har jag sovit halva dagen igen vaknade kl tre, öronproppar är en jävla bra uppfinning. Nu blir det gossip girl sen förmodligen någon film. Söndagar är sköna men för jädra tradiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0