Måndag

Helgen som vi lämnat har mest bestått av jobb. I fredags kväll när jag försökt återhämta efter gårdagens bravader var det dags för en helt fredag på Cantina.

Sov halva lördagen sen inhandlades det diverse varor på Maxi tillsammans med Kajsa inför kvällens tre rätters. På menyn stod räckmacka a la Emilia, köttabit med klyftisar och beasås, och sist men inte minst kladdekaka med massvis av grädde underbart gott må jag säga. Efter melodifestivalen och besvikelsen att Erik inte vann åkte vi till Jobb och till slut blev det en ganska så bra lördags natt på Cantina.

Söndag måste vara veckans tråkigaste dag, sov halva dagen och låg halva i soffan. Hann äta en massa onyttigheter och glo på en massa skit på tv!

Måndag i all ära, jag gillar inte måndagar heller. Hade helst skippat denna dagen men gjorde det bästa av situationen och åkte in till stan med min bror, mötte upp mojjan också blev det lunch sushi som vanligt men det är ju så gott. Blev även en runda på staden där jag inhandlade min tredje kavaj, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0