Lill lördag

Vad veckan springer i väg och det är redan onsdag idag och jag har hunnit med en del del. Måndag blev en riktig slappe dag, framåt kvällen fick jag sällskap av Kajsa blev film och massa mys.

Igår åkte vi ner till staden i jakt på kläder till morgondagens utgång, fick med mig ett linne hem men kanske inte det festligaste. Blev även en lunch med sushi och asiatisk, Kajsa gillade inte sushi så kan tyvärr inte dela min kärlek till sushi med henne, nästa försökskanin blir Louise hoppas hon gillar det.

Idag blev det en riktig roadtrip till Malmö med Kajsa, jag skulle på intervju och Kajsa följde med som moraliskt stöd okej kanske inte riktigt. Började iallafall dagen med interjvun som gick kanon, kändes i allafall som det, så nu får man bara hålla tummarna och hoppas på det bästa. Sen gick vi in på älskade Zara där jag fann det perfekta lila linnet för i morgon, jag & Kajsa kommer vara döläckra i morgon. Efter att ha jagat billig parking blev det mat på Jensens böfhus sjukt gott jag åt kyckling och Kajsa kött men vi delade så fick lite av varje hihi.

Ikväll har det jobbats dö trist men vad ska man göra?

Nu vill jag ha i morgon we love thursdays ♥



sommar sommar och sol på le cardinöl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0