In this life

Mös med Niklas och Louise i tisdags, Niklas är ju i Thailand nu och jag är grymt avundsjuk men som plåster på såren ska han köpa något fint i alla fall. Hade även sleepover med Louise och under nattens gång drog jag på mig något skit så nu är man sjuk med feber, ont i halsen och sånt tråkigt.

Igår tog jag mig ner en runda i stan med min bror och mamma ändå, blev en burgare på Olearys och en runda på stan. Fick med mig hem två fin fina tröjor, sedan gjorde jag inte allt för mycket.

Ikväll skulle jag jobbat men eftersom jag legat i soffan hela dagen idag så får det va så, hoppas och ber att jag är frisk i morgon. Ska jobba hela helgen och i need the money så kan inte vara sjuk, får jobba i vilket fall som helst känner jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0