I just wanna know

Börjar känna mig bättre, men har ändå spenderat halva dagen i soffan lika bra det. Ikväll blir det iallfall jobb på Pascha tillsammans med Kajsa kan bli kul med lite yngre människor kanske. Innan jobb blir det som vanligt en fika på Viva innan vi traskar bort mot Pascha där Guru Josh spelar live, så lär bli en hel del folk ikväll.

I dagarna har jag även fått svar på två jobb till, också har jag sökt ett tredje men det är här hemma i Sverige, så vi får helt enkelt se hur det blir sommar... Intervju på onsdag igen och en telefon intervju i veckan med förmodligen.

Nu ska jag snart äta chippe mat med mamma och pappa och sen hoppa in i duschen för att bege mig till staden som sagt!


Jag och Johanna för många år sedan, har en sakna Johanna dag idag igen ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2010-03-08 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0