Bra måndag

Började dagen med att sova på tok för länge, klockan tolv masade jag mig upp skandal! De får det verkligen bli ändring på. Åkte in till stan vid två och skulle hämta mina skinnjacka som varit på lagning men den var inte klar fast den skulle vara klar efter en vecka.. vandrade vidare till Cafe viva och mötte Ted för en fika och det var riktigt trevligt, han är alltid lika rolig. Gick en sväng på stan sen mötte jag upp Niklas och sedan även Jenny för ännu en fika fast denna gången på Waynes, årets första ute fika och det var inte varmt vill jag lova.

Gick tillbaka till söder för att hämta jackan eftersom hon sa att den skulle vara klar kl fyra och jag var där långt efter fyra, men vad säger hon då? Jo att hon glömt den hemma, blir man irriterad eller blir man irriterad. Lämna aldrig något på One to One lovar att hon sålt jackan. Är den inte där i morgon vet jag inte vad jag gör med henne. '

Nu kommer snart Kajsa hit vi ska hyra film och mysa, även titta på svenska hollywoodfruar det får man bara inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0