17 mars

Gårdags kvällen om man ens kan säga så.. Var iallafall hur bra som helst, jag och Lojsan lagade mad och mös en massa framför tvn med poppe och lite choklad men mycket lite!

Låg och snackade om allt mellan himmel och jord, så skönt att snacka med någon som förstår precis vad man menar innan man ens avslutat meningen. Sen somnade vi och gick enligt mig upp på tok för tidigt, men det fick gå.. Ner på staden och simma 40 längder, var rusnings trafik i bassängen och söndagssimmarna var överallt och ingenstans, så fick lite smått panik. Men efter vi bastat och duschat för länge var humöret på topp igen och vi gick bort till vårt älskade Viva för en cesarsallad och en Kaffe latte.

Innan när jag öppnade min  inkorg möttes jag dock av en tråkig nyhet inget jobb på Kos och inget jobb på Cypern.. Där gick mina planer för sommaren åt helvete, från att ha haft flera jobb på g har jag nu inget. Hoppas hoppas på jobbet här hemma annars blir det att ta sitt pick och pack och dra så fort Johanna kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0