Weekend over

Yes det är den och snabbt gick det, jobb på Cantina i fredags en vanlig fredag helt enkelt och även en mysig och efterlängtad fika med Lojs.

Igår var jag hos en hud doktor och fick konstaterat att jag har vuxen akne känns otroligt skönt att äntligen veta vad det är för konstigt skit jag har i ansiktet. Så nu blir det antibiotika i 3 månader och krämer ska smörjas både morgon och kväll, så nu är det bara hoppas på det bästa. På kvällen var det dags för middag hos vår chef på Lindab arena en lugn och trevlig tillställning med god mat och trevligt sällskap. När vi entrade stan fortsatte lugnet och först gick vi till Docken sen pendlades det flitigt mellan Cantina, Tempel och Cardinal och det var ungefär här shotten kom fram och det lugna försvann. Avslutade med en kebab och somnade gott kl halv sex i morse efter ännu en toppen kväll.

Sköna söndag i min säng, har inte gjort allt för mycket idag mer än att lyckas ta i sönder min tandställning som jag har på insidan av mina tänder så i morgon blir det upp kl åtta och ringa till tandläkaren. Nu ska det glos film och ätas doritos och guacamole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0