Sunny day

Ännu en dag med strålande sol och jag är inte på det bästa humöret förlåt mamma. Förstår faktiskt inte vad som försiggår i mitt huvud, sol = glad och bra humör så nu är det bara till att intala sig det!

Igår kväll var vi som sagt och tittade på SATC2 och den var hur bra som helst förstår inte varför den fått så dålig kritik jag gillade den, gillade dock inte kören som satt bakom oss och awade, fnissade och fällde massa kommentarer varför är tjejer så tjejiga?

Ska alldeles strax bege mig in till stan och gröningen för att få lite sol på min bleka kropp innan det är dags att ställa sig i tjollen och kula glass och steka några burgare.

I morgon åker min kära mor och far till Turkiet en vecka och jag är knappt avundsjuk nejdå lugnt, sjukt avundsjuk som sagt men de är dem värda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0