Annars?

Inte igår nej jag vet. Så nu kommer lite uppdatering, onsdag togs årets första dopp och det var inte varmt vill jag lova. På kvällen blev det mys och bio med Johanna och Louise såg nya Beck filmen och den var hyffsat bra. Torsdagen bestod av jobb från morgon till kväll ungefär, fredag midsommar. Jag Kajsa och Louise åt sill och potäter och allt som hör till midsommar snapsades gjorde det också. Ner till staden och Docken och sedan till Cantina där vi spenderade större delen av natten. Blev en snabb visist på Tempel och Cardinal, kändes inte riktigt som midsommar men det blev en riktigt rolig utgång iallafall.

I helgen har det varit kanon väder så större delen av helgen har spenderats på stranden där det solats och badats. Började även denna vecka alltså måndag med att ligga på Gröningen hela dagen och sola och bada.

Igår började jag jobba på Pappas jobb i Malmö Egmont kärnan där ska jag prismärka och packa om 3000 Laban väskor inte världens roligaste jobb med andra ord. På två dagar tror jag inte ens jag hunnit med 1000 väskor så det tar sin lilla tid. Det är jobbigt att pendla och jobbet är tråkigt men i need the money.

Igår körde även jag och Louise after work på Hamnkrogen, mat och cider så det stod härliga till riktigt trevligt och bra avslut på min första jobbedag på ett "vanligt" jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0