22

Strålande sol hela dagen och jag har tagit vara på var enda minut eftersom jag jobbade hela dagen igår när det var fint. Så det har solats hela dagen tillsammans med mamma och bror också blev det även grillning nu framåt kvällningen på stranden riktigt mysigt, dock tråkigt att det ska blåsa så himla mycket.

Igår lagade jag även min tandställning det är ingen tandställning typ en ståltråd bakom tänderna haha, trodde att det skulle kosta en förmögenhet men det gick på endast 375 kr. Igår fick jag även hem mina glasögon som jag beställt, mycket fina och så bra jag ser nu en helt ny värld.

Ikväll har tisdagsklubben på Cardinal premiär och det rycker självklart i sprita tarmen så den stora frågan är utgång eller inte utgång? Återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0