18

Strålande sol i onsdags och jag jobbade halva dagen sen after workades det på Hampan halva dagen. Åt och drack tillsammans med Johanna, mamma och Jessica. Traskade lite senare bort till Beach club igen för lite rosé och sedan bänkade vi oss på Hampan igen för ännu en cider.

Torsdag, igår blev det inget jobb, vädret var ju inte riktigt 100 hela dagen så jag behövdes tyvärr inte. Solade lite på eftermiddagen med mamma det sprack ju upp och blev fint. På kvällen åkte jag in till stan för en cider eller två med Kajsa och det blev docken, beach club, hampan, pl, zoo och le cardinal. En cider blev plötsligt många fler lätt hänt men kul hade vi, avslutade självklart med mc donalds. Nästa vecka får nog gå i nyttighetens spår!

Ikväll blir det en nachotallrik med Louise och sedan finns jag på Cantina till 04 mycket givande.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0