13

Två slappedagar är nu avklarade och det känns ganska så skönt och välbehövligt efter torsdagen och fredagen. Nu vill jag ha fint väder så man kan få jobba lite och göra någon nytta känns inte direkt som man gör det nu och det är en hemsk känsla. Sen är det ju inte helt fel att man faktiskt tjänar pengar när man jobbar.

Mamma och pappa kom hem från en veckas semester i Turkiet i natt och det hade ju inte varit helt fel.. De är bruna och fina och kom hem med fina saker till mig, tack så mycket ni är bäst. Stackars faffi mår sämre igen tyvärr och befinner sig nu på sjukan, må de göra något åt denna satans sjukdomen nu i rappet! Fick iaf myst lite tillsammans innan idag med sushi eller ja vi åt jag och mamma, nu ska jag och mottin min äta massa gott och se på film.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0