12

Igår var det ett helt år sen jag tog studenten och vart tusan har tiden tagit vägen? Att tiden går fort när man har roligt stämmer verkligen.

Var inte den piggaste igår när det var dags att stiga upp eftersom torsdagen innehöll en massa bravader först en  shoppingtur i Malmö. Hittade en massa fina saker på Zara shorts, jeans och klänning. Lunchade på Fridays och körde vilse när vi körde från Malmö hann vi också med. Man ska inte sjunga, skratta, prata och måla naglarna när chauförren inte ser vad de står på skyltarna. Så vi missade ju att svänga så körde mot Kalmar och fick köra tillbaka och svänga av i Lund så det tog oss 1.30 min till Helsingborg igen bra jobbat. På kvällen blev det middag här hemma med mina töser, och sen blev det en helt vanlig torsdagsutgång med Pl, Zoo och självklart Cardinal.

Åkte in till Hampan igår vid tre tog en cider med tjejerna sen stod vi och tittade på alla glada studenter i sina flak.
Känslan när man såg dem går knappt att beskriva.. man fick iallafall rysningar ända ner i tårna. Började studentfirandet hemma hos Frida som var go och glad, och det blev god mat och trevligt sällskap. Hem om och mata katten sen vidare till Jeanette och därefter till staden Swea, Cantina, Zoo och sedan Swea igen. En mycket rolig kväll må jag säga men det slår ju inte ens egen student såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0