You don´t know

Jobb igår gick hur bra som helst, jag hade bra gäster eftersom de gav dricks. Det brukar man aldrig få där vilket jag tycker är otroligt konstigt, vi är deras värdinnor och passar upp de hela kvällen då borde man ju ge lite dricks inte sant? Rögle förlorade som vanligt igår och får nog ställa in sig på att kvala även denna säsongen, de ligger ju för tillfället sist i tabellen. Men detta innebär mer matcher och mer jobb så lite positivt är det ju ändå haha. När jag kom hem igår efter jobb satt jag klistrad vid tv 6 play för att vänta på att de skulle lägga upp avsnitten av kvällen Paradise hotel. Blev rätt så irriterad när det står att alla fyra avsnitt från veckan ska släppas tisdag klockan 23:00 och de inte kommer upp förrens halv ett. Så jag skrev ett klagomejl till tv6, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Och avsnitten var verkligen värda att vänta på för vilket drama det var, jag verkligen älskar Paradise hotel och längtar redan till nästa avsnitt. Beroende eller vad?

Den som skottade utanför min port kl halv sju till åtta i morse ska jag fan skjuta. Vi har otroligt tunna rutor och det var knappt någon snö att skotta, så det lät ungefär som han var inne i mitt rum. Dessutom är det röd dag i dag, nästan alla är lediga men inte den stackars jäveln som åkte på att skotta halv sju på morgonen. Dagens ilandsproblem skulle jag vilja säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0