Söndagsmys

Vilken helg jag har bakom mig.. I fredags mös jag runder i stan med Louise och vi åt ceasarsallad på vårt älskade viva och sedan mös vi runder i kylan på stan. När kvällen kom begav jag mig till Cantina för att jubbe och vilken seg afton det var, inte mö att hänga i granen.

Efter 5 - 6 timmars sömn var det nästa jobb på Lindab arena, där de gick riktigt bra med både jobbet och för Rögles skull de vann ju. Hem som en dö fisk och ligga pall dö i soffan gjorde jag igår kväll innan det var dags för work at Cantina igen, denna afton var lite mer spännade och gick lite fortfare.

Idag har jag bara myst, blev väckt klockan tre och sedan var det kak kalas för min bror. Idag är det ju även min krängar dag så jag sitter här just nu med ost och lök hjärtan och min älskade cola. Om ett tag ska jag och mami titta på film mannen i mitt liv, hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0