Ösig helg

Efter jobb i fredags var det tänkt att jag bara skulle med ut en liten runda men vad hände med karaktären? Jo den blev lika med noll och det blev en riktigt rolig spontan utgång. Började självklart på allas vårt älskade zoo bar tillsammans med Louise och Metsi och en massa vodka redbull, varför dricker vi ingeting annat? Efter ett tag kom Niklas & co och då blev det turkar och sedan vidare till Cantina där vi dansade loss hela natten lång. Slutade kvällen i Bjuv med rullstolsrally.

Efter bara ett par timmars sömn blev det dags att åka hem och fixa sig och bege sig till nästa fest Linneas 20 års fest. Mycket god mat & dricka och trevligt sällskap bjöd kvällen på och vid halv elva var det dags åka och göra stan. Började på zoo såklart där det var ett jävla ös. Vidare till Pascha där alla skulle hålla i hop? Hms blev inte riktigt så.. Jag, Kajsa, Metsi, Niklas och hans vänner gick iallafall till Cansvina där även Emma och Mikaela var och det blev massa dans med eller utan alla gammlingarna. Louise hittade oss till slut och vi vandrade bort till Tempel där det var ett jävla liv eller? Nja, hittade iallafall Angelina & Linnea här. Vart Frida och Kim tog vägen är det ingen som vet.. Men vad jag vet är att det iallafall var ännu en rolig kväll full med ös.

Tack brudar, ni är döläckra!

 

Enda bilden jag lyckades komma med på och då ser jag ut som en tannalös gumma på 90 bast, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0