Nyårsafton!

Började våran afton med en tre rättersmiddag hemma hos Metsi med mina underbara töser, middagen var riktigt god och sällskap var kanon bra. Kvällen flöt på och efter att en fjortiskille betett sig underligt fick jag och Louise nock och åkte till vårt älskade Cantina. Tolvslaget firade vi utanför Harrys, där fick jag en nyårskyss av ingen mindre än Louise. Efter tovlslaget festade vi självklart vidare på Cantina och sedan blev de le cardinöl. Kvällen böjd på en massa galenheter och roligheter. Måste säga att nyårsafton blev hur bra som helst och det har jag framförallt Louise att tacka för, så tack my darling du och jag mot världen ♥

 




Kommentarer
Postat av: Lullu

hahaha, du & jag mot världen min älskling! :D men den bilden är ju inte den mest smickrande, ser förstoppad ut :D hahhaha.. I LOVE U <3

2010-01-02 @ 17:51:59
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0