May it be

Snön ligger fortfarande kvar och det har till och med kommit mer, trötta mig. Jag vill ha sol och värme nu på momangen. Därför har jag idag sökt ännu två jobb utomlands, allt för att komma till varmare breddgrader.

Igår blev det en helt vanlig promenad till solariumet och tillbaka med lite omvägar i skog och på strand. När kvällen kom blev det en fika med chailatte tillsammans med Kajsa och även Louise en liden sväng. Hon tog körkort igår (Kajsa alltså) så hon kom och hämtade mig, äntligen har den lilla vildmusen skaffat körkort jätte grattis till henne än en gång. Nu ska bara jag själv skramla cash och börja köra så har jag nog också körkort snart eller inte kanske haha.

Ikväll blir det work at Cantina, men innan det ska jag helst hinna med en liten pw också ska jag färga mammas hår.

Ses på lö cärdinäl ikväll dådå, we love thursdays ellor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0