Love thursdays

Efter jobb igår blev det mycket riktigt utgång, men först lite drinkar tillsammans med Emma och Niklas. När vi började bli goa och glada traskade vi bort till Zoo där Louise, Madsen och gänget var och där blev det några drinkar till. Sen blev det le Cardinal där det dansades loss, också hann vi även med en runda på Tempel där det dansades lite till. Mycket rolig kväll må jag säga!

Idag har jag inte mått för jädra bra vill jag lova, därför har jag heller inte gjort allt för mycket. Legat pall dö i soffan och glott på film ungefär, också har jag ätit tacos och krängt en massa godis. Har även fått ett roligt besked idag: audition i Malmö på måndag för jobb i Turkiet eller Grekland som entertainer. Kommer vara dö nervös eftersom vi ska ha ett gemensamt dansprov men det ska nog gå bra, får hålla tummarna och tro på mig själv helt enkelt.

Måste bara säga att Willy i Lets dance är döläcker haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0