Lördag

Blev en lugn hemma kväll igår tillsammans med mamma och det har inte hänt på år och dar och skönt var det vill jag lova. Så när jag vaknade i morse var jag hyffsat utvilad och redo för en heldag tillsammans med mamma och pappa. Började vårt lilla äventyr på loppis, vad är det för skit? Sen blev det väla där det var mening att jag skulle "fönster shoppa" gick mindre bra, är nu en mascara, en ansiktskräm och en tröja rikare. Efter väla blev det Ikea och lite mat men även lite smått och gott till hemmet. Avslutade äventyret på nyöppnade Netto på Ättekulla vilken affär very fresh haha.

Snart blir det god mat och sedan en fika tillsammans med Louise innan jobb. Jobbar med Kajjan ikväll så det kommer nog bli super bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0