Lill lördag

Audition i måndags gick hur bra som helst det kändes iallafall så. Hängde väl inte med i alla steg i dansen men de sa att de var nöjda med min insats i dansen så då var det väl bra. Intervjun var inte en lång en max 2 - 3 minuter sen tyckte han att han hade fått en bra bild av mig. Så inom tre veckor hör de av sig om man får jobbet!

På  eftermiddagen / kvällen bar det av till Ängelholm för jobb på Lindab Arena där det var väldigt lugnt och det blev tyvärr ännu en förlust.

Igår åkte jag och Louise ut till väla i jakt på nya kläder men framförallt något att ha på sig på torsdag när vi ska gå ut och festa med dem bästa. Hittade tråkigt nog inga kläder till torsdag men lite annat smått och gott: en skjorta, en kofta och lite smink. Blev även vår älskade ceasar sallad från Grafitti.

Idag är det onsdag och lill lördag, började dagen med en fika / lunch tillsammans med några föredettingar från SMTU3 och det var roligt att träffas igen även fast vi inte var allihopa. När vi snackat färdigt och fikat klart blev det en runda i snöovädret i stan med Louise och Metsi. Var även idag på jakt efter kläder till morgondagens partaj, men kom inte hem med kläder till i morgon utan bara med ett par vantar, och en ny bh.

Nu sitter jag på jobb och har det sjukt roligt eller inte, men som tur är har jag datorn som sällskap idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0