...

Igår var det en bra dag och kvällen fortsatte i samma skede. Fikan med Louise var mysig & trevlig och jag drack självklart min älskade chailatte hur kan det vara så gott? Och varför har jag inte börjat dricka det förrens nu? Fast det är nog bra, för antar att det inte är det nyttigaste man kan dricka. På jobb gick det kanon bra, jag var på väldigt bra humör till en början iallafall och det var ganska bra med folk också för att vara helgen innan löning.

Idag är jag trött, nervös, pirrig, förväntansfull och allt jobbigt man kan tänka sig. Jag tänker bara på auditionen i morgon hela tiden och det gör mig mer och mer nervös. Det är inte hela världen om allt skiter sig, men jag vill ju så gärna! Dessutom är jag rädd att jag ska komma försent, att jag inte ska hitta dit, att det inte ska vara på det stället och ja ni vet sånna hemska tankar man får innnan man väl är på plats. Har en klump i magen och tror inte den försvinner förrens i morgon eftermiddag när allt är över.

Nu ska jag gå och koka kaffe och intala mig att det kommer gå super bra i morgon, jag vill, jag kan och jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0