Dagen

Blev ju som sagt en tur till Kullaberg innan idag tillsammans med Niklas, en trevlig tur bland bergen / kullarna eller vad man nu än säger och vi båda höll på att halvt slå ihjäl oss. På sommaren är det ju till och med svårt att gå där, men på vinter är det ju ännu värre speciellet när de är snö och halt vill jag lova. Detta lilla äventyr fick iallafall mig på mycket bättre humör.

Min kväll har jag spenderat i garden på canne, cansvina eller cantina som det ju heter. Och det har varit som vanligt, inte så speciellet givande. Ganska så mycket folk för en vanlig tradig torsdag i januari men trots det tråkigt.

I morgon är det fredag och en dag kvar till lördag, och på lördag smäller det vill jag lova. Första festen och utgången detta året, kan inte bli annat än bra!


Dagens outfit haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0