19 Januari

Idag har det inte varit en toppen dag, ännu en tråkig januari dag. Hoppas februari blir bättre men det tror jag. Hela dagen har jag deppat, sjukt onödigt jag vet men ibland blir det så. Men klockan tio ikväll kom vändningen, 1 av mina 9 sökta jobb hade svarit på min ansökan. Så i mars ska jag på intervju i Malmö, jag är otroligt glad och hoppas att det blir mer intervjuer så man har valmöljligheter ifall man skulle bli erbjuden jobb. Men att jobba på Kos hade ju inte varit helt fel!

Till en helt annan sak i dag fyller min bror 21 år, han är Thailand den lyxliraren och han har förmdoligen haft en helt underbar födelsedag, grattis iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0