You make my dreams

Helgen har passerat och det är måndag igen, en ny vecka med nya tag och nya möjligheter. Helgen var en lugn sådan med jobb både på Rögle och Cantina. Extra bra var det på Lindab arena i lördags eftersom jag och Louise fick ha loger tillsammans + vinbaren, vårt teamwork är bäst.

Idag har det simmats och solats tillsammans med Louise good for body. Nu gör jag inte allt för mycket men i kväll blir det mys med min käraste alltså Louise.

Känner på mig att denna veckan kommer bli kanon, positivt det enda rätta!


Söta tjejer ute i vimlet, speciellet hon till höger haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tjejen till högers nummer? hon är ju fan döläcker. gillar när de ser lite sådär retarderade ut ;)

2010-02-08 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0