Update

Torsdag: jobb på Rögle och sedan korkade jag och Louise upp på tåget och hade vår egen lilla after work haha. Sen var det upp till hennes far för att snygga till oss lite, också ner på stan igen till Zoo bar där våra älskade töser var. Hinkade drinkar och shots sen var det bort till Cardan där jag och Kajjan danslade loss och levde rövare. Blev lite mycket av det goda för en del av oss, men kul hade vi så vad gör det om hundra år?

Fredag: mer dö än levade var jag när jag vaknade, men efter hemma lagad pizza och lite sömn till var jag fitt för fight och redo att bege mig till work och jobba ett par timmar. Lugn och sansad kväll tänkte jag säga, men inte riktigt kan ju säga att än är inte den sista idioten född!

Lördag:
sov i princip hela dagen, men när kvällen kom blev det en lite nacho tallrik på viva med Louise innan jobb. Och vilken afton det blev, grymt bra drag och jobbigt var det, men vi fixade det galant såklart.




Kommentarer
Postat av: jenny

de där med jobbigt på lördagen, kan man ha varit en del av de hahaha!!

2010-02-02 @ 00:28:18
Postat av: Emilia

Haha nej verkligen inte, du var bara rolig ju!

2010-02-02 @ 12:35:11
URL: http://elaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0