Plan to be surprise

Sov 12 timmar i natt utan att vakna en enda gång, borde vara pigg och glad men är trött och sur istället haha. Hade bestämt att jag skulle till stan idag och fixa en massa saker med mamma och vad händer då? Jo det blir snöstorm, blåste / blåser 20 m/s. Men jag var så otroligt uttråkad innan så vi trotsade vädret och åkte till stan ändå och det var inte lugn,  snö i huet hela tiden och dessutom glömde jag mössa så jag såg inte klok ut. Köpte iallafall en jätte snygg väska också blev jag på lite bättre humör. Nu vill jag ha godis men så blir det inte!

Just det fick svar från jobbet jag var på audition för förra måndagen och jag gick vidare till nästa steg, invecklat ska det vara. Har även sökt två jobb idag utomlands såklart, för jag vill inget hellre än att åka härifrån.

min fina snö ängel haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0