One time

Hola kital som jag brukar säga!

Fick ingen tid till frisören igår men i morgon kl halv ett då blir det en big change kanske? Har inte riktigt bestämt mig, jag lider ju som sagt av den svåra sjukdomen beslutsångest.. Så får se vilken färg det blir i morgon när jag kommer dit.

Igår var jag ute på en mysig promenad med min far och när kvällen kom fick jag besök av Niklas som var duktig att fixa datorn, något som vi andra här i familjen inte kunde reda ut. Tråkigt nog suger denna skärmen eller så är det något allvarligt fel för fy fan vad suddigt det är. Sedan bar det av hem till Louise i Ödåkra, blev en massa mys och snack också tittade vi på programmet om de med för mycket hud, riktigt äckligt men fy för vad hemskt, tycker så synd om dem. Man ska verkligen vara glad över att man är frisk.

Nu ska jag snart springa till bussen, jag menar varför stå och vänta där någon minut när man kan springa och hoppa på bussen med andan i halsen? Ska iallafall iväg och simma med Louise, ikväll blir det jobb.

Just nu vill jag ha i morgon: frisören, väla, äta på Cantina och utgång - underbar torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0