I believe

Har varit en ganska så bra dag med pw och väla tillsammans med hela familjen, min bror kom ju hem från Thailand i måndags brun som en pepparkaka. Hittade iaf en topp till i morgon på väla, topp? vad är det för fult ord? en kortärmad tunika. Kvällen har spenderats på jobb där jag mest har ägnat mig åt att läsa, läser just nu svensk maffia och kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om den.. Väldigt intressant, men kan bli lite små seg i mellan åt.

Den 10 mars är det dags för intervju i Malmö denna gången med, hoppas självklart på det bästa!

I morgon är det torsdag utgång eller inte utgång? Det är den stora frågan, tror redan jag har bestämt mig.. Svaret kommer i morgon haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0