Gårdagen

Nu har jag äntligen bestämt mig för vilken låt jag ska sjunga i morgon, ganska bra att komma på det två dagar innan.. Men det ska nog gå galant ändå tror jag, känner mig konstigt nog inte alls nervös idag. Jag tar det som det kommer helt enkelt, skönt.

Igår gjorde jag inte allt för mycket, men när kvällen kom avnjöt jag en god middag tillsammans med mina föräldrar och sedan blev det en liten fika på Viva med Louise och Kajsa. Vid halv elva traskade jag bort till jobb och en timme senare kom även Louise, vet inte vad jag ska säga om kvällen? En helt vanlig lördag!

När vi slutade blev det in på Tempel en snabbis, Stefan, Catja, Franscesca och Fredrik från Paradise hotel befann ju sig där och det kunde inte jag och Louise missa haha. Så nu har man sett dem i verkligheten ganska intressant, nästa helg kommer ju bland annat Jackie och Rami till Pascha.

Efter mcdonalds och klockan blivit halv sju på morgonen somnade jag gott!



Jag, Kajsa och Sanela förra torsdagen hihih



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0