Fredadgs mys

Har inte hänt allt för mycket sen jag skrev sist, har myst med mina underbara vänner. Simning blev det också i onsdags, och igår jobbade jag. Inte särskilt spännande vill jag lova, men efter jobb blev det trevligt med rosé tillsammans med de på jobb och sedan en sväng på Zoo bar. Var sugen på le Cardinal men blev tyvärr inte så, men det var gött men en lugn och tidig kväll. Nästa torsdag blir det dock allt annat än lugnt, mat på Cantina sen utgång kan inte bli bättre!

Ikväll blir det som sagt bio och i morgon jobb, lugn helg med andra ord.

Kan berätta för er att nervositeten börjar smyga sig på redan, intervju på måndag med sång hur ska detta gå?



Glad tjaj, känner mig happy nu, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0