Don't Stop Believin

Igår var det alla hjärtans dag, ganska ondödig dag, tycker man ska visa kärlek till varandra alla dagar och inte bara en speciell dag. Detta säger jag kanske bara för jag är singel men va fan var är den speciella dagen för alla singlar? Haha. "Firade" denna dagen hemma i sängen och med en helt vanlig söndags middag med familjen. Sedan åkte jag hem till Louise och mös, snackade, krängde och tittade på film det går utmärkt att snabb spola en film du hänger med ändå.

Igår lyckades jag även ta sönder min mobil igen, fattar ingeting den bara låg i sängen och helt plötsligt var skärmen sprucken, ibland är livet för jädra roligt. Fick även ett glädjande besked igår, jag fick jobb i Grekland sticker i början av april om jag tar det. Har dock världens beslutsångest, vill så gärna bort men att binda upp sig i ett halvår utan återvändo vetitusan? Tåls att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0